luni, 13 martie 2017

Apel către prieteni


Mă aflu foarte aproape de momentul finalizării cărții „Cancerul m-a sărutat în colțul gurii” al cărei subiect este experiența proprie de aproape 5 ani în aplicarea terapiilor alternative forte și fundamentarea ei izvorâtă din cercetările științifice care relevă capacitatea organismului de a-și recăpăta și păstra sănătatea prin mecanisme ancestrale și cu ajutorul substanțelor biologice compatibile. Așa cum susțin și în introducere, Ideea scrierii acestei cărți mi-a fost sugerată de realitatea post-blog. Pe modelul lanțului caragialesc al slăbiciunilor, multe persoane au aflat din auzite despre experimentele mele, fără a fi citit articolele și fără posibilitatea de a o face. Chiar dacă România utilizează pe scară destul de largă tehnologia informațională, există foarte mulți oameni pentru care internetul rămâne o zonă inaccesibilă. Indiferent câte ore mi-am petrecut explicând la telefon totul de-a fir a păr, informația n-avea cum să fie recepționată de cei aflați în impas decât ciuntită. Aceste semnale s-au pliat fericit și pe înclinarea pe care eu o manifest pentru genul de relație intimă ce se stabilește între cititor și forma clasică de scriere”.

Cei care se confruntă cu o boală gravă sunt nu de puține ori oameni cu o condiție materială obișnuită sau chiar precară, erodată în timp și de eforturile depuse pentru a-și prelungi viața și a-i îmbunătăți calitatea.

De aceea vreau ca informația să ajungă fără bariere la cei care au nevoie de ea, motiv pentru care nu am în intenție comercializarea cărții. Ea va fi oferită celor care și-o doresc, o donație care să acopere diverse costuri, cum ar fi cele de expediere, având caracter totalmente benevol. Pentru a finaliza acest demers ce implică cheltuieli legate în principal de tipărirea și aducerea publicației în atenția publicului larg am nevoie de sprijinul vostru financiar oricât de modest.

Cont Banca Transilvania

RO87BTRLRONCRT0255954901  Maria Deacu


Vă mulțumesc!

3 comentarii:

  1. Acum am dat aici de acest blog. (ieri) Am sa ajut si eu cu ceva. Cred ca trebuie sa scoti totusi banii pe cheltuielile aferente si atunci cand cineva bolnav solicita , sa-l ajuti .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apreciez disponibilitatea dvs. de a ajuta. Vă mulțumesc și vă urez să aveți multă sănătate!

      Ștergere
    2. Daca este posibil , doresc si eu cartea Dvs , cand o terminati , emaill-ul meu este bgnvm@yahoo.com.. Multumesc si spor la traba .

      Ștergere