duminică, 4 ianuarie 2015

SUCUL DE LAMAIE CU BICARBONAT; NAPRAZNICUL; ARGILA


Dupa Breuss, care este considerata o dieta dura, nu mai puteam aborda foarte curand o alta de acelasi calibru. Dar n-am stat cu mainile in san. Am citit despre sucul de lamaie cu bicarbonat si convinsa fiind de forta lui vindecatoare am trecut imediat la preparare. In fiecare seara fierbeam fix un minut coaja unei lamai intr-un litru de apa si lasam pana dimineata la macerat. La trezire, aruncam coaja si adaugam sucul lamaii, miere si o lingurita de bicarbonat de sodiu. Bautura o consumam pe tot parcursul zilei. Coaja de lamaie contine de 5-10 ori mai multe vitamine decat sucul: vitamina C, vitamina A, beta caroten, calciu, magneziu, potasiu. Este, de asemenea, excelenta cand vine vorba despre distrugerea elementelor toxice din organism. Acest lucru inseamna ca ajuta organismul sa elimine celulele cancerigene. Contine componenti precum salvetrol Q40, cunoscut ca luptator redutabil impotriva cancerului. Am fost in cumpana daca sa fac varianta cu coaja, stiut fiind ca este foarte posibil ca ea sa fie tratata cu substante care sa conserve fructul timp mai indelungat. Mi-am asumat riscul. Exista si retete fara coaja, in opinia mea foarte eficiente si ele. Pe langa acest suc beam ceaiuri de salvie, sunatoare, musetel, astfel incat insumam cam 2 litri sau chiar 2 litri jumate de lichide zilnic. In acelasi timp am luat argila http://argila-algo.ro/
de trei ori pe zi timp de 3 luni. Tot de trei ori pe zi puneam sub limba cate o lingurita de planta de napraznic (Geranium robertianum) bine maruntita in rasnita de cafea si tineam cate 15-20 de minute. Citeam ca maxima eficienta se manifesta atunci cand se tine sub limba, aici existand doua vinisoare care comunica direct cu ficatul. Sunt cele care se cresteaza prin vechiul procedeu denumit taierea sub limba, pe care nu l-am incercat inca doar din simplul motiv ca persoanele care se pricep s-o faca in conditii de maxima igiena sunt putine si nu sunt aproape de zona in care locuiesc. Citeam in revista Formula As ca exista un domn in Resita care taie sub limba si care a invatat ”meserie” de la tatal lui. In acesti ani n-am ajuns insa prin partea aia de tara. Odata cu argila si napraznicul, luam pe stomacul gol si tinctura de spanz (helleborus purpurascens) si faceam dimineata si seara spalaturi vaginale cu infuzie de pelin (Artemisia absinthium) si amestec de plante pentru afectiuni ginecologice de la Faunus Plant. Este o cutie mare de 180 de grame la pret destul de accesibil. Uneori schimbam amestecul de plante cu marul lupului (Aristolochia clematitis) de la aceeasi firma de la Bihor. Pentru a iesi mai bine la pret, comandam prin internet cantitatile insemnate care imi erau necesare. Spalaturile le-am facut timp de o luna. Stiam ca se poate distruge flora vaginala in cazul irigatiilor pe perioade mai indelungate, dar am preferat sa ignor aspectul. Asa cum spuneam la un  moment dat: la situatii exceptionale – masuri exceptionale. Am pus in balanta riscul si beneficiul si am ajuns la concluzia ca nu poti scoate castanele din foc fara sa te frigi nitel.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Draga Luciana, tinand cont de duritatea diagnosticului amintit in sectiunea "Dieta Rudolf Breuss" abordarea mea s-a dorit a fi una complexa prin intermediul terapiilor descrise pe blog aplicate pe rand sau concomitent, asa cum explicam in articolul " A la guerre comme a la guerre". Din acest motiv, concluzia este mai degraba un cumul al efectelor tuturor terapiilor naturale experimentate si nu a uneia singure. La trei ani de la momentul depistarii problemelor de sanatate starea mea generala este foarte buna, iar investigatiile medicale releva faptul ca merg pe drumul cel bun. Multa sanatate!

      Ștergere
  2. Buna. Am nevoie de o indrumare. Va rog, daca vreti si puteti, sa ma contactați.
    rozalia_stela@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,
    As avea mare nevoie sa vb. Puteti sa-mi lasati un nr de tel la care sa va pot contacta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Adresa mea de email este: anamaria.tanasa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trimis mesaj în privat. Multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere